Thumbnail 32282 Giiduqkwqaen Sp - خودرو جدید هوندا و دانگ فنگ رونمایی می شود، لینگشی ال سدان جذاب چینی-ژاپنی + عکس

خودرو جدید هوندا و دانگ فنگ رونمایی می شود، لینگشی ال سدان جذاب چینی-ژاپنی + عکس

www.Autokala.com

لینگشی ال، برند جدید خودروهای برقی دانگ‌فنگ هوندا برای بازار چین، قرار است در 19 آوریل رونمایی شود. سال گذشته ما خبر ایجاد این برند و کانسپت جدید آن را به‌اشتراک گذاشتیم. این کانسپت اکنون آماده عرضه است و نه تنها ظاهر خارجی آن را می‌دانیم، بلکه تصاویری از داخل آن که دارای پنج صفحه نمایش است نیز در دست داریم.

این خودرو که لینگشی ال نام دارد، همچنان ظاهر هواپیمای شکاری پنهان کاری مانند کانسپت را حفظ کرده و پر از زوایا و گوشه‌های تیز است. گفته می‌شود ظاهر آن بر اساس ایده چندوجهی طراحی شده و به نظر نمی‌رسد سطح صافی در آن وجود داشته باشد. لوگوی جدید برند لینگشی نیز گویا از یک پرنده در حال پرواز الهام گرفته شده و رنگ سبز لینگشی رنگ نماد برند است.

ابعاد این خودرو 4830، 1845 و 1503 میلی‌متر به ترتیب طول، عرض و ارتفاع است. قرار است روی پلتفرم برقی هوشمند لینگشی بنا شود اما با توجه به فاصله محوری تنها 2731 میلی‌متر، این پلتفرم برای یک خودروی برقی توسعه‌یافته، کوتاه به‌نظر می‌رسد. یک موتور الکتریکی تک TZ200XSBT1 با قدرت اوج 160 کیلووات، محرک این خودرو است.

96878 GIidzawWEAAJ 53 1 - خودرو جدید هوندا و دانگ فنگ رونمایی می شود، لینگشی ال سدان جذاب چینی-ژاپنی + عکسخودرو جدید هوندا و دانگ فنگ رونمایی می شود، لینگشی ال سدان جذاب چینی-ژاپنی

دانگ‌فنگ هوندا تازه تصاویری از داخل خودرو همراه با یک ویدیوی عجیب که بر طبیعت جوان و باحال لینگشی ال تأکید دارد، منتشر کرده است. داخل این خودرو دارای پنج صفحه نمایش است؛ اگرچه دو تای آن‌ها برای نمایش تصاویر دوربین‌های نمای جانبی که از ژوئیه سال گذشته در چین مجاز شده‌اند، استفاده می‌شوند. سه صفحه نمایش دیگر تقریباً یک اندازه هستند اما فاصله ناجوری بین صفحه آمپر و صفحه مرکزی سرگرمی وجود دارد. سپس فاصله بین صفحه سرگرمی و صفحه سمت سرنشین حدود یک سوم این فاصله است.

جزئیات بیشتری از این خودرو باید در رونمایی فردا اعلام شود و لینگشی ال احتمالاً در نمایشگاه خودروی پکن هفته آینده نیز به نمایش درخواهد آمد.

50157 download (1) - خودرو جدید هوندا و دانگ فنگ رونمایی می شود، لینگشی ال سدان جذاب چینی-ژاپنی + عکسفضای داخلی لینگشی ال

حدود یک دهه پیش، شرکت‌های مشترک چین به دنبال ایجاد برندهای بومی برای این کشور برآمدند که بسیاری از آن‌ها قرار بود خودروهای برقی بفروشند. تعداد کمی از این برندها نهایتاً موفق به عرضه خودرو شدند و فقط باوجون و ونوچیا واقعاً موفق بودند. علاوه بر این، تعداد کمی از آنها خودروهای برقی تولید کردند؛ تنها نمونه‌های موفق لیف نیسان با برند ونوشیا ای30 و دنزا بودند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا لینگشی از موفقیت بیشتری برخوردار خواهد بود یا خیر، اما حداقل داشتن 5 صفحه نمایش می‌تواند یک نقطه قوت فروش باشد.

همچنین این سوال مطرح است که با توجه به معرفی سری Ye چند روز پیش، این برند جدید چگونه در استراتژی کلی هوندا در چین جای می‌گیرد.

www.Autokala.com

Source link

خانه
0 سبد خرید
enemad-logo