کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد - ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

262470 828 - ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد به گزارش خودروکار – رضا اکبری  با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد:‌ بر این اساس 470 نقطه در اولویت اول و 300 نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز 7 تا 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری 2 تا 3 هزار میلیارد تومان برای  رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

اکبری ادامه داد: بین 3 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه “200 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم.”، گفت: 20 درصد از این راهها خرابی سنگین دارند و 20 درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت 20 درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

www.Autokala.com
خانه
15 سبد خرید
enemad-logo