Thumbnail 46336 39572 Kmc T9 1 - جک T9 به شاسی‌بلند آفرودی تبدیل می‌شود!

جک T9 به شاسی‌بلند آفرودی تبدیل می‌شود!

www.Autokala.com

جک T9 یا جک هانتر، یکی از پیکاپ‌های جدید شرکت خودروسازی چینی جک به حساب می‌آید که در کشورمان با نام KMC T9 عرضه شده است. این پیکاپ علاوه بر ایران، در سایر بازارهای صادراتی چینی‌ها نظیر روسیه و آفریقای جنوبی نیز فروخته می‌شود. اکنون شرکت جک اعلام کرده است که قصد دارد یک شاسی‌بلند آفرودی با سه ردیف صندلی براساس جک T9 بسازد. این شاسی‌بلند سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

تاکنون تنها چند تصویر گرافیکی از شاسی‌بلند جدید جک منتشر شده‌اند. این تصاویر از سوی دفتر آفریقای جنوبی جک به اشتراک گذاشته شده‌اند. مطابق آن‌چه در تصاویر می‌بینیم، ظاهر شاسی‌بلند جدید جک کاملا شبیه به جک T9 فعلی است و تنها در بخش عقب، ظاهر متفاوتی را به علت اضافه شدن سقف و کابین شاهد هستیم. هنوز اسمی نیز برای این خودرو انتخاب نشده است و جک محصول خود را شاسی‌بلند T9 می‌نامد. با این حال خبرگزاری‌های آفریقای جنوبی این خودرو را جک JS9 نام نهاده‌اند. جک JS9 در بازارهایی نظیر مکزیک و استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

77850 jac t9 suv 1 - جک T9 به شاسی‌بلند آفرودی تبدیل می‌شود!جک JS9

ابعاد جک JS9 هنوز منتشر نشده است اما انتظار داریم این خودرو اندکی از جک T9 کوتاه‌تر باشد. در حال حاضر جک T9 دارای طول 5330 میلی‌متر و فاصله بین‌ دو‌محور 3110 میلی‌متر است. همچنین انتظار داریم تا فضای داخلی جک JS9 به طور کامل کپی شده از جک T9 باشد. بدیهی است که این خودرو از مشخصات فنی مشابه با جک T9 استفاده خواهد کرد.

جک T9 در آفریقای جنوبی با موتور دولیتری توربودیزل 170 اسب‌بخاری و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک معمولی عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند این خودرو را با سیستم تک‌دیفرانسیل عقب یا دودیفرانسیل خریداری نمایند. جک T9 در روسیه و ایران با موتور دولیتری چهارسیلندر بنزینی 244 اسب‌بخاری و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته عرضه شده است. جک وعده داده است که از نیمه اول سال آینده، فروش جک JS9 در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت برخی از رقبای جک JS9 به شمار می‌روند.

www.Autokala.com
خانه
0 سبد خرید
enemad-logo