Dx، وای 7 با طعم آفرود عکس - دایون Dx، وای 7 با طعم آفرود +عکس

دایون DX، وای 7 با طعم آفرود +عکس

به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی ایلیا طی برنامه تست درایو از نمونه جدید دایون DX رونمایی کرد. این خودرو نسخه آفرودی دایون Y7 است که دارای تجهیزاتی از جمله کیت سپر جلو و عقب، باربند، کیت کمک فنر آیرون من و … است. 

دایون DX بنا به درخواست مشتریانی که قصد دریافت خودروهای خود را دارند، تهیه می شود. همچنین مشتریان گذشته و صاحبان مدل های Y5 و Y7 می توانند با مراجعه به مراکز ایلیا خودرو نسبت به نصب این کیت و تبدیل خودرو خود به مدل DX اقدام کنند. 

261896 333 - دایون DX، وای 7 با طعم آفرود +عکس
261897 408 - دایون DX، وای 7 با طعم آفرود +عکس
261898 938 - دایون DX، وای 7 با طعم آفرود +عکس

شرایط فروش دایون Y7

شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی الحساب (غیر قطعی) ۸۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و تحویل فوری ۹۰ روزه کاری اعلام شد. در این شرایط فروش این شاسی بلند صفر کیلومتر بازار داخلی با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. متقاضیان می توانند از طریق سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا اقدام به ثبت نام کنند.

261903 300 - دایون DX، وای 7 با طعم آفرود +عکس

از جمله تجهیزات استاندارد دایون Y7 می توان به مواردی همچون نمایشگر لمسی، هفت صندلی، صندلی برقی راننده، سامانه مدیریت تعادل، استارت دکمه ای، سانروف، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمزهای ABS ،EBD ،BA و… اشاره کرد.

علاقمندانی که قصد تست و خرید این خودرو را دارند می توانند طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت 11 الی 18 به شهرک خودرو گودرزی واقع در جاده مخصوص مراجعه نمایند. 

www.Autokala.com
خانه
0 سبد خرید
enemad-logo