Brt 800X382 - جنگ اعصاب بانوان در Brt به لطف تصمیم هوشمندانه شرکت واحد!

جنگ اعصاب بانوان در BRT به لطف تصمیم هوشمندانه شرکت واحد!

www.Autokala.com

بر اساس مشاهدات میدانی و اطلاع‌رسانی کاربران همراه مکانیک، پس از اعلام تغییر جایگاه بانوان در BRT از قسمت جلویی به عقب در اواخر فرودین ماه سال جاری، مشکلات عمده‌ای در تجربه کاربران از حمل‌ونقل شهری ایجاد شده است. این مشکلات معطوف به بانوان در BRT است و ظاهرا این تغییر جایگاه، سفر با BRT را برای آنان سخت کرده است.

طبق گزارشات دریافت‌شده از همراهان همراه مکانیک، از زمان تغییر محل نشستن آقایان و بانوان در BRT، ازدحام بسیار زیادی در BRTها، خصوصا در ساعات اوج رفت‌وآمد با این وسیله حمل‌ونقل عمومی ایجاد می‌شود. این ازدحام باعث شده است که فشار فیزیکی و روانی زیادی به بانوان در BRT وارد شود و تجربه حمل‌ونقل با BRT را برای آن‌ها با مشکلاتی مواجه کند، که ظاهرا در وهله اول، ریشه در تصمیم بر تغییر جایگاه آقایان و بانوان در BRT دارد.

مخاطبان همراه مکانیک طبق تجربه و مشاهدات خود، این ازدحام را غیر قابل کنترل و تحمل خوانده‌اند و خبر از بالا رفتن میزان جروبحث‌ها و حتی درگیری‌های فیزیکی بانوان در BRT داده‌اند. همه این‌ها در حالی است که جایگاه و محدوده آقایان عموما خلوت و کم‌تنش است؛ چرا که دو سوم فضای اتوبوس متعلق به آقایان تعیین شده است. این تقسیم غیرمنطقی و در نهایت، تغییر جایگاه آقایان و بانوان در BRTها، باعث شده است که گاهی بانوان زمان زیادی را در یک ایستگاه منتظر بمانند تا بتوانند بعد از چندین اتوبوس، بالاخره بدون دردسر سوار شوند و به مقصد خود برسند.

آیا اخیرا تجربه استفاده از اتوبوس‌های BRT شهری را داشته‌اید؟ شما فضا را در نتیجه تغییر جایگاه بانوان و آقایان چگونه می‌بینید و به نظرتان تخصیص فضای بیشتر به بانوان در BRT یا برگرداندن جایگاه‌ها به حالت قبلی کمکی به بهبود وضعیت خواهد کرد؟

www.Autokala.com

Source link

خانه
29 سبد خرید
enemad-logo