چرا پیکاپ موسو بخریم؛ ۱۰ دلیل برای خرید پیکاپ موسو گرند خان اتوکالا Autokala

چرا پیکاپ موسو بخریم؛ ۱۰ دلیل برای خرید پیکاپ موسو گرند خان

پیکاپ موسو گرند-خان، جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان یک پیکاپ قدرتمند محسوب می‌شود، پیکاپی با توان ۲۲۵ اسب بخار و دارای بزرگ‌ترین فضای بار بین پیکاپ‌های موجود در بازار.

صنایع خودروسازی ایلیا در آبان ماه ۱۴۰۳، دومین مرحله فروش پیکاپ موسو گرند-خان را آغاز کرده و حالا به بررسی ۱۰ دلیل برای انتخاب گرند- خان کره‌ای از برند سانگ یانگ با نام آشنای «موسو» می‌پردازیم:

1- پیکاپ موسو گرند-خان، تنها پیکاپ کره‌ای در بازار ایران است.

2- پیکاپ موسو گرند- خان نسبت به سایر رقبا لوکس‌تر است. چرا که مجهز به تجهیزات داخلی با کیفیت بالا مانند صندلی‌های برقی با پوشش چرم، سانروف، گرمکن و سردکن صندلی است.

۳- این پیکاپ مجهز به ۴ رادار ایمنی هوشمند است.

۴- موسو گرند-خان در بازارهای جهانی از جمله انگلیس، ترکیه، استرالیا و کشورهای آمریکای لاتین حضور مداوم و مؤثر دارد.

۵- شاسی چهارلایه فولادی سبک این پیکاپ که ۷۹ درصد آن را استیل تشکیل داده، قابلیت کشسانی مناسبی در شرایط آفرود دارد.

۶- موسو گرند-خان محصول برند کره‌ای (SSANGYONG)KGM است که نقاط اشتراک زیادی با خودروی شاسی بلند لوکس رکستون G4 دارد و روی پلتفرم SUV ساخته شده است.

۷- کیفیت و دوام فنی بالای این خودرو به واسطه ۷۰ سال تجربه خودروسازی شرکت سانگ یانگ کره جنوبی تضمین شده است.

چرا پیکاپ موسو بخریم؛ ۱۰ دلیل برای خرید پیکاپ موسو گرند خان اتوکالا Autokalaفضای داخلی پیکاپ موسو گرند خان

۸- این پیکاپ جایگزینی مناسب در غیاب خودروهای SUV برای کسانی است که می‌خواهند یک محصول با کیفیت و لوکس داشته باشند.

۹- راحتی فضای داخلی این خودرو از جمله ردیف دوم صندلی‌ها و زاویه پشتی صندلی آن به واسطه طراحی و ساخت بر روی پلتفرم خودروی شاسی بلند لوکس رکستون G4باورنکردنی است.

۱۰- این پیکاپ یک مدعی جدی در بازار خودروهای آفرود است. چرا که سیستم تعلیق مناسب آفرود به‌واسطه وجود تعلیق جناغی دوبل و کمک فنرهای پیچشی در محور جلو و تعلیق مولتی لینک پنج مفصلی در محور عقب، تجربه‌ لذت‌بخشی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در شرایط پیش فروش این خودرو، کیفیت فنی و گارانتی خودرو را ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر اعلام کرده است و این به معنی کیفیت بالا و اطمینان خاطر از کیفیت محصول است.

متقاضیان خرید اولین پیکاپ کره‌ای بازار خودروی ایران می‌توانند با مراجعه به وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا، پیکاپ موسو گرند- خان درخواست خرید خود را با انتخاب نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا ثبت کنند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart