شاسی بلند برقی سایک ام جی Es5 با برد ۵۲۵ کیلومتر معرفی شد اتوکالا Autokala

شاسی بلند برقی سایک ام جی ES5 با برد ۵۲۵ کیلومتر معرفی شد

در ۱۵ اکتبر، گروه خودروسازی چینی سایک مدل برقی ام جی ES5 را به عنوان یک شاسی بلند جمع‌وجور خانوادگی معرفی کرد. انتظار می‌رود محدوده قیمت این مدل بین ۱۴۱۰۰ تا ۲۱۲۰۰ دلار باشد و اواخر امسال عرضه شود. ام جی ES5 احتمالا صادر نیز خواهد شد، چون نسخه آزمایشی آن در ماه اوت در اروپا مشاهده شده بود.

ام جی ES5 که بر اساس معماری الکتریکی نبولا شرکت سایک ساخته شده است، دارای سیستم تعلیق ۵ پیوندی عقب است. طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب از چپ به راست ۱.۶۲/۱.۸۵/۴.۴۷ متر و فاصله بین دو محور آن ۲.۷۳ متر است.

شاسی بلند برقی سایک ام جی Es5 با برد ۵۲۵ کیلومتر معرفی شد اتوکالا Autokalaام جی ES5

در نمای جلو شاهد چراغ‌های باریک و جلوپنجره نصف‌شده در پایین هستیم. سایر عناصر طراحی شامل دستگیره درهای معمولی، آینه‌های جانبی مشکی، باربند نقره‌ای و چراغ‌های عقب Y-شکل هستند.

قدرت ام جی ES5 توسط یک موتور الکتریکی در عقب تامین می‌شود، که حداکثر قدرت ۱۲۵ کیلووات (۱۶۸ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. شتاب 0 تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این مدل ۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. بسته به ظرفیت بسته باتری لیتیوم آهن فسفات محصول مشترک CATL-SAIC، یعنی ۴۹.۱ کیلووات ساعت یا ۶۲.۲ کیلووات ساعت، این خودرو دارای گزینه‌های برد حرکتی ۴۲۵ کیلومتر، ۵۱۵ کیلومتر و ۵۲۵ کیلومتر است.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart