میتسوبیشی پاجرو با موتور ۲.۴ لیتری دیزلی بازخواهد گشت اتوکالا Autokala

میتسوبیشی پاجرو با موتور ۲.۴ لیتری دیزلی بازخواهد گشت

یک خبر عالی برای دوستداران پاجرو! میتسوبیشی در حال برنامه‌ریزی برای احیای شاسی بلند آفرود محبوب پاجرو است. طبق گفته رسانه‌های ژاپنی، نسل بعدی میتسوبیشی پاجرو در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. بنابراین نسل بعدی پاجرو یک شاسی بلند مبتنی بر ترایتون یا یک مدل پلاگین هیبریدی بر اساس اوتلندر خواهد بود.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که نسل بعدی میتسوبیشی پاجرو بر اساس نسل بعدی اوتلندر پلاگین هیبریدی ساخته می‌شود، که احتمالاً در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. پیش از این قرار بود این مدل روی شاسی نردبانی مشابه پیکاپ تراک ترایتون ساخته شود. با این حال، این طرح لغو شد چون پارامترهای موردنیاز برای شاسی بلند پاجرو را برآورده نمی‌کرد.

گزارش شده است که نسل بعدی پاجرو بر اساس یک پلتفرم مونوکوک با سیستم چهارچرخ محرک ساخته خواهد شد. این شاسی بلند برای ارائه تجربه رانندگی عالی در جاده‌های شهری یا بزرگراه‌ها توسعه خواهد یافت. شرکت ژاپنی قصد دارد پاجرو جدید را به عنوان یک شاسی بلند لوکس معرفی کند، که این طرح با چشم‌انداز میتسوبیشی برای آینده سازگار است.

میتسوبیشی پاجرو با موتور ۲.۴ لیتری دیزلی بازخواهد گشت اتوکالا Autokalaمیتسوبیشی پاجرو

نظریه دوم این است که میتسوبیشی کار بر روی ترایتون جدید را آغاز کرده است. در واقع، ترایتون با بدنه شاسی بلند در حال آزمایش در کشورهای خارجی مشاهده شده است. این نشان می‌دهد که میتسوبیشی پاجرو جدید روی پلتفرم مشابه ترایتون ساخته خواهد شد. شاسی بلند جدید دارای تجهیزات و عملکرد پیشرفته، طراحی شهری با عناصر ظاهری تهاجمی و کابینی لوکس خواهد بود.

ادعا می‌شود که شاسی نردبانی ترایتون دارای استحکام خمشی تا ۶۰٪ و سفتی پیچشی تا ۴۰٪ است. میتسوبیشی پاجرو جدید به موتور ۲.۴ لیتری چهارسیلندر توربو دیزل با توان ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر مجهز خواهد بود. این شاسی بلند احتمالاً با پیشرانه برقی نیز عرضه خواهد شد. همچنین پاجرو جدید از فناوری چهارچرخ محرک جدید میتسوبیشی برای ارائه قابلیت‌های آفرود بهتر استفاده خواهد کرد.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart