هونگچی Hs5 مدل 2025 رونمایی خواهد شد + عکس اتوکالا Autokala

هونگچی HS5 مدل 2025 رونمایی خواهد شد + عکس

به‌تازگی از طریق منابع مرتبط مطلع شدیم که نسخه 2025 خودروی هونگچی HS5 در تاریخ 5 نوامبر به‌طور رسمی عرضه خواهد شد. این خودرو یک شاسی‌بلند سایز متوسط است و نسخه جدید آن که «Xuan Ying» نام دارد، از قطعات مشکی جدیدی بهره می‌برد و تغییراتی در برخی از پیکربندی‌ها اعمال شده است. انتظار می‌رود که این خودرو از لحاظ فنی مشابه نسخه فعلی باشد و همچنان از ترکیب موتور 2.0 لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس 8 سرعته خودکار استفاده کند.

هونگچی Hs5 مدل 2025 رونمایی خواهد شد + عکس اتوکالا Autokalaهونگچی HS5 مدل 2025

طراحی ظاهری:

در بخش طراحی ظاهری، نسخه جدید همچنان از همان سبک طراحی نسخه فعلی پیروی می‌کند. جلوپنجره بزرگ عمودی با نوار نورانی در وسط و لوگوی خودرو، شناسایی آن را بسیار آسان کرده است. چراغ‌های دو تکه و شکل سپر جلویی در هم ادغام شده‌اند و چهره جلوی خودرو جلوه بصری قوی‌ای ایجاد کرده است. همچنین نسخه جدید «Xuan Ying» به تغییراتی در جزئیات ظاهری مانند استفاده از قطعات مشکی پرداخته است که حس اسپرت‌تری به خودرو می‌بخشد. در قسمت عقب، چراغ‌های یکپارچه همچنان وجود دارند و دو خروجی اگزوز در دو طرف پایین خودرو قرار گرفته‌اند.

هونگچی Hs5 مدل 2025 رونمایی خواهد شد + عکس اتوکالا Autokalaفضای داخلی هونگچی HS5 مدل 2025

پیکربندی و امکانات:

در زمینه تجهیزات، بسته به مدل خودرو، امکاناتی مانند سانروف پانورامیک، صندلی‌های چرمی مصنوعی، صندوق عقب برقی، قابلیت اتصال گوشی هوشمند، کروز کنترل پیشرفته، هشدار خروج از خط، سیستم کمکی نگه‌داشتن خودرو در خط، لوگوی نورانی در جلو، صندوق عقب با قابلیت باز شدن با حسگر و چراغ‌های جلوی تطبیقی به خودرو افزوده خواهند شد. علاوه بر این، تغییراتی در متریال صندلی‌ها، لاستیک‌ها و سیستم ETC خودرو اعمال شده است.

مشخصات فنی:

در بخش فنی، انتظار می‌رود که نسخه جدید همچنان از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر استفاده کند. سیستم انتقال قدرت همچنان همان گیربکس 8 سرعته خودکار خواهد بود.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart