افزایش 70 درصدی ظرفیت پذیرش اینترنتی خودرو در تعمیرگاه های مرکزی اتوکالا Autokala

افزایش 70 درصدی ظرفیت پذیرش اینترنتی خودرو در تعمیرگاه های مرکزی

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

 مدیرعامل سایپایدک از افزایش 70 درصدی ظرفیت پذیرش اینترنتی خودرو در تعمیرگاه های مرکزی سایپا خبر داد و گفت: پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی سایپایدک تا پایان مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

افزایش 70 درصدی ظرفیت پذیرش اینترنتی خودرو در تعمیرگاه های مرکزیبه گزارش خودروکار –  اردلان حسینی با اشاره به اینترنتی شدن فرآیند پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی و تمامی نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور، گفت: افزایش پذیرش و ترخیص خودرو در تعمیرگاه های مرکزی در سال جاری در حالی اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته روزهای کاری کمتری داشتیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد هستیم ظرفیت پذیرش اینترنتی را تا پایان سال جاری به 85 درصد برسانیم.

وی همچنین به افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات تعمیرگاه های مرکزی اشاره کرد و افزود: در حوزه رضایت مشتری، بنا بر ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از میانگین 780 در سال گذشته، به عدد 791 تا پایان شهریورماه سال جاری رسیده‌ایم که بیانگر افزایش کیفیت خدمات در این حوزه است.

مدیرعامل سایپایدک افزود: در تعمیرگاه های مرکزی نیز میانگین تعداد خودروهای متوقف روزانه در سال 1402 بالغ بر 68 دستگاه بوده است که در سال 1403 به تعداد 47 دستگاه کاهش پیدا کرده است.

یادآور می‌شود در ارزیابی وزارت صمت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو،‌ شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.

بنابر این گزارش، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند جهت سهولت در پذیرش خودرو و دریافت نوبت در تعمیرگاه های مرکزی و همچنین تمامی نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور، با مراجعه به سایت سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org  و انتخاب گزینه نوبت دهی اینترنتی، نسبت به دریافت نوبت پذیرش خودرو اقدام کنند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart