واردات 11 مدل ب ام و و مینی 2025 توسط پرشیاخودرو ویژه جانبازان اتوکالا Autokala

واردات 11 مدل ب ام و و مینی 2025 توسط پرشیاخودرو ویژه جانبازان

با توجه به اجرایی شدن طرح واردات خودرو جانبازان، شرکت پرشیا خودرو، به عنوان عرضه کننده خودروهای لوکس ب‌ام‌و و مینی در ایران، توانسته است خودروهای متنوعی از برندهای ب‌ام‌و و مینی را برای اجرای طرح مذکور آماده عرضه به آنها نماید. این طرح با هماهنگی و نظارت وزارت صمت در حال اجرا بوده و تا بدین لحظه پرشیا خودرو مبادرت به اخذ تاییدیه ۱۱ مدل به‌روز و استاندارد از این دو برند BMW و MINI از وزارت صمت نموده است و به جانبازان واجد شرایط امکان انتخاب خودرو را در سه گروه قیمتی حسب مصوبه مربوطه داده است:

25 هزار یورو، ۳۰ هزار یورو، و ۳۵ هزار یورو.

شرکت پرشیا خودرو، با بیش از ۲۰ سال سابقه در واردات و خدمات پس از فروش برندهای ب‌ام‌و و مینی، به پشتوانه این تجربه در طرح واردات خودرو جانبازان معزز، اصالت و کیفیت محصولات ارائه‌شده و خدمات پشتیبانی آن را تضمین می‌کند. همچنین پرشیا خودرو روش‌های متنوعی را برای انجام تعامل حقوقی و همکاری و اجرا و مدیریت فرایند واردات در اختیار جانبازان قرار داده است که این روش ها شامل واردات به‌صورت حق‌العمل کاری، مشارکت در فروش بهمراه ارائه خدمات واردات تا مرحله فروش آن و همچنین صلح و انتقال حق امتیاز واردات خودرو است که انتخاب هر کدام از روش های همکاری بنا به نظر و خواسته جانبازان معزز می باشد. این طرح امکان مناسبی برای جانبازان با دارا بودن شرایط مختلف را فراهم کرده تا با توجه به انتخاب خود از خدمات واردات خودرو بهره‌مند شوند.

روش خرید خودرو BMW و MINI ویژه جانبازان

جانبازان واجد شرایط می توانند از طریق لینک زیر برای تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو نزد شرکت پرشیا خودرو اقدام نمایند:

https://persiakhodro.porsline.ir/s/janbazan

واردات 11 مدل ب ام و و مینی 2025 توسط پرشیاخودرو ویژه جانبازان اتوکالا Autokalaب ام و X2

مدل های خودرو ب ام و و مینی قابل انتخاب

براساس شرایط جدید واردات خودرو، جانبازان با درصد جانبازی 50 تا 70 درصد می‌توانند از امکانات ویژه‌ای در انتخاب خودروهای وارداتی بهره‌مند شوند. این طرح شامل 3 دسته خودرو است که در دسته اول، جانبازان با درصد جانبازی 50 تا 69 درصد می‌توانند خودروهایی با سقف قیمت 25 هزار دلار خریداری کنند. مدل‌های قابل انتخاب برای این گروه شامل BMW 116i، BMW 120i (موتور 1500 سی‌سی) و MINI Cooper 5 Doors (موتور 1500 سی‌سی) هستند.

واردات 11 مدل ب ام و و مینی 2025 توسط پرشیاخودرو ویژه جانبازان اتوکالا Autokalaمینی کوپر

همچنین جانبازان با درصد جانبازی 70 درصد، گزینه‌های دیگری دارند که می‌توانند از میان خودروهای BMW 116i، MINI Countryman و BMW X2 یکی را انتخاب کنند.

برای جانبازان 70 درصد ویژه، خودروهایی در دسته 35 هزار یورویی در نظر گرفته شده است که مدل‌های BMW 220i، BMW X1i، BMW X1 Li، BMW 320i، BMW 318i و BMW X2 (با موتور 2000 سی‌سی) را شامل می‌شود.

واردات 11 مدل ب ام و و مینی 2025 توسط پرشیاخودرو ویژه جانبازان اتوکالا AutokalaBMW 120i

روش‌های همکاری پرشیاخودرو با جانبازان معزز

این طرح با هدف انعطاف‌پذیری در روند تأمین و واردات خودرو برای جانبازان معزز طراحی شده است و جانبازان بر اساس شرایط شخصی خود، در حال انتخاب و اجرای یکی از سه روش با همکاری شرکت پرشیاخودرو می باشند. که جزئیات این روش‌ها به‌طور خلاصه عبارت‌اند از:

روش حق‌العمل‌کاری: در این مدل، جانبازان می‌توانند با همکاری شرکت‌ پرشیا خودرو، فرایند واردات خودرو را از مرحله ثبت سفارش تا پلاک گذاری در قالب یک قرارداد حق العمل کاری به شرکت پرشیاخودرو بسپارند. این قراردادها به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که جانباز به‌عنوان صاحب اصلی و مالک خودرو ، هزینه خرید خودرو را در مراحل تعریف شده از سوی پرشیاخودرو می‌پردازند و شرکت پرشیا خودرو تنها نقش اجرایی و تسهیل‌کننده را دارد. شرکت‌ پرشیاخودرو در ازای دریافت هزینه های مرتب بر خرید و واردات و همچنین حق الزحمه مشخص خدماتی معین، روند واردات را از تأمین مدارک و مجوزها تا تحویل خودرو و پلاک گذاری برای جانبازان بر عهده می گیرد. این روش برای جانبازانی که تمایل دارند خودشان تامین وجه خودرو را داشته باشند و در اجرای فرآیند از توان تخصصی و اجرایی پرشیاخودرو بهره مند شوند، مناسب است.

مشارکت در روند واردات و فروش خودرو : در این روش، جانبازان می‌توانند تمام مراحل از انتخاب محصول، خرید و انجام واردات خودرو به مانند روش اول را به پرشیاخودرو بر اساس قرارداد مشارکت واگذار نموده لیکن تنها تفاوت با روش اول این است که فروش خودرو وارداتی توسط شرکت پرشیاخودرو انجام می پذیرد و منافع حاصله بر اساس توافقات فیمایین طرفین تقسیم میگردد. در این باره هزینه ها و حق الزحمه حق العمل کاری پابرجاست .

صلح و انتقال حق امتیاز واردات: یکی دیگر از روش‌های پیشنهادی، صلح و انتقال حق امتیاز واردات از سوی جانبازان معزز در قالب انعقاد قرارداد صلح امتیاز می باشد.در این روش، جانبازانی که تمایل به طی کردن روند واردات ندارند، می‌توانند سهمیه خود را در ازای اخذ وجه حق امتیاز مصوب به شرکت پرشیاخودرو صلح و انتقال نمایند.در این روش، شرکت پرشیاخودرو، امتیاز جانبازان معزز را در قالب قرارداد واگذاری حق امتیاز، با پرداخت حق امتیاز جبران خواهد نمود.

اجرای این طرح ، امکان مناسبی برای جانبازان محترم با شرایط مختلف را فراهم کرده تا با توجه به انتخاب خود از امتیاز مکتسبه جهت خدمات واردات خودرو بهره‌مند شوند.

خدمات پس از فروش مطمئن در پرشیا خودرو

شرکت پرشیاخودرو با توجه به سابقه طولانی و موفق در امر واردات ،در حال انجام روند اداری و اجرایی این طرح با بالاترین سرعت ممکن می باشد تا خودروها در کمترین زمان ممکن به جانبازان تحویل داده شود. کیفیت و اصالت آلمانی خودروهای وارداتی توسط پرشیا خودرو تضمین شده و این شرکت همواره به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین عرضه‌کنندگان خودروهای لوکس در کشور شناخته می‌شود. و تجربه سالهای گذشته در شرایط مختلف بازار نشان داده است که سرمایه گذاری بر روی خودروهای با برند ب ام و مینی، یک سرمایه گذاری پایدار و با ارزش بسیار بالا خواهد بود.

با توجه به تجربه گسترده پرشیا خودرو در ارائه خدمات فروش و پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی، جانبازان عزیز می‌توانند از این اطمینان برخوردار باشند که فرایند واردات و خدمات پس از فروش به‌طور کامل توسط تیم‌های متخصص و مجرب انجام خواهد شد و پرشیا خودرو حامی منافع آن‌ها خواهد بود. این اقدام، فرصتی استثنایی را در اختیار جانبازان گرامی قرار می‌دهد تا از خودروهای لوکس و با کیفیت ب‌ام‌و و مینی استفاده کنند و از پشتیبانی کامل یک نمایندگی معتبر و مطمئن و قابل دسترس بهره‌مند شوند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart