راهبرد سایپایدک در ارائه خدمات بر محور مشتری مداری استوار است اتوکالا Autokala

راهبرد سایپایدک در ارائه خدمات بر محور مشتری مداری استوار است

راهبرد سایپایدک در ارائه خدمات بر محور مشتری مداری استوار استبه گزارش خودروکار –  اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک با بیان این مطلب افزود: مشتری مداری اولویت مهم سایپایدک در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان بوده و توسعه فرهنگ مشتری مداری همیشه به عنوان یک اصل لاینفک در شبکه گسترده خدمات پس از فروش سایپا است.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کسب رتبه نخست در ارائه خدمات پس از فروش به خوروهای سواری توسط سایپایدک گفت: کسب این موفقیت نشان دهنده عزم راسخ و توجه ویژه گروه سایپا در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان گرامی است و سازمان خدمات پس از فروش سایپا با توجه به نگاه ویژه و تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر ارائه بهترین خدمات در بالاترین و مطلوب ترین سطح ممکن، برنامه ریزی های لازم انجام و چرخه بهبود مستمر بر اساس نیازمندی های مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات را بیش از پیش در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ارتقای کیفیت خدمات تصریح کرد: بحث خدمات پس از فروش همیشه دشواری های خاص خود را دارد لذا توجه ویژه به اقتصاد شبکه نمایندگی ها و مرتفع کردن مسائل مطرح شده یکی از برنامه های اصلی سایپایدک است.

حسینی درخصوص نرخ قطعات یدکی اظهار داشت: دستورات لازم جهت تشکیل کارگروه های کارشناسی داده شده تا بررسی های لازم صورت بگیرد و قطعات یدکی با پایین ترین نرخ سود در شبکه توزیع شود و از این طریق به رونق اقتصاد نمایندگی کمک شود.

 مدیرعامل سایپایدک در ادامه افزود: بروزآوری ابزار کار و تجهیزات نمایندگی ها جزو اولویت های سازمان خدمات پس از فروش سایپا است و تامین و تدارک آن توسط سایپایدک با سرعت در حال انجام است.

حسینی توجه به موضوع معیشت و رفاه کارکنان نمایندگی های سایپا را مهم برشمرد و اعلام کرد: در این خصوص جلساتی در هیات مدیره، معاونت منابع انسانی و دیگر حوزه های مرتبط تشکیل شده تا کارکنان نمایندگی ها بتوانند از امکانات رفاهی با هزینه سایپایدک بهره مند شود.

مدیرعامل سایپایدک گفت: تعداد محصولات گروه سایپا در سال جاری و اوایل سال آینده افزایش خواهد داشت که این اتفاق قطعا موجب رونق شبکه خواهد شد.

وی با بیان این که راه توسعه صنعت خودرو و خدمات از طریق آموزش میسر می شود اظهار داشت: توانمندی سایپایدک در زمینه آموزش در سطح بسیار بالایی قرار دارد و سایپایدک این آمادگی را دارد تا براساس نیاز نمایندگی ها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی اقدام کند.

همچنین مدیرعامل سایپایدک پیرامون عرضه کارت طلایی گفت: از ظرفیت دفاتر منطقه ای سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور جهت کارشناسی و تسهیل فرآیند اجرایی بسته خدمات و کارت طلایی استفاده خواهد شد.

حسینی ثبت رکورد فروش قطعات یدکی در سال ۱۴۰۳ را در راستای تحقق جهش تولید برشمرد و تاکید کرد: این رکورد در جهت تامین نیاز به قطعات یدکی استاندارد و باکیفیت یک دستاورد بزرگ بود که با همراهی و همدلی نمایندگی های مجاز سایپا به دست آمد.

 در پایان این نشست از نمایندگی‌های برتر استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و همچنین فروشندگان برتر کارت طلایی و کارشناسان فنی برتر با اهدای لوح قدردانی شد.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart