فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ با قیمت اولیه ۲۶۴۲۰ دلار عرضه می‌شود اتوکالا Autokala

فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ با قیمت اولیه ۲۶۴۲۰ دلار عرضه می‌شود

یک ماه پیش، فولکس واگن از کراس‌اوور به‌روزشده تائوس ۲۰۲۵ مبتنی بر گلف برای بازار آمریکای شمالی رونمایی کرد. تائوس تفاوت‌های زیادی با مدل قبلی ندارد، که مهم‌ترین آن‌ها افزایش قدرت، طراحی فضای داخلی تازه و گیربکس جدید است. همچنین این مدل گران‌تر از نسل قبلی خود نیست و در یک تیپ حتی از آن ارزان‌تر شده است.

قیمت تائوس S دیفرانسیل جلو، با ۱۰۰۰ دلار افزایش نسبت به مدل ۲۰۲۴، از ۲۶۴۲۰ دلار شروع می‌شود که شامل ۱۴۲۵ دلار هزینه تحویل می‌باشد. گران‌ترین نسخه SEL با قیمت ۳۶۱۲۰ دلار است که به ‌صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک 4Motion فولکس ‌واگن عرضه می‌شود. این سیستم به عنوان آپشن برای مدل‌های دیفرانسیل جلو با مبلغ ۱۷۰۰ دلار قابل سفارش است. در جدول زیر قیمت تمام مدل‌های جدید و مقایسه قیمت آن‌ها با مدل ۲۰۲۴ قابل مشاهده است. تمامی قیمت‌ها شامل هزینه تحویل می‌باشد.

فولکس واگن تائوس ۲۰۲۵ با قیمت اولیه ۲۶۴۲۰ دلار عرضه می‌شود اتوکالا Autokalaفولکس واگن تائوس

تائوس ۲۰۲۵ علاوه بر اضافه شدن نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای شناور 8 اینچی به کابین، از نظر فنی نیز به‌روزرسانی شده است. فولکس‌ واگن قدرت موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر را از ۱۵۸ به ۱۷۴ اسب بخار رسانده، در حالی که گشتاور همچنان ۱۸۴ پوند فوت باقی مانده است. پیش از این، مدل‌های تائوس مجهز به 4Motion با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه عرضه می‌شدند، اما فولکس‌واگن امسال آن را با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تعویض کرده است.

رنگ‌ها و گزینه‌های چرخ جدیدی نیز وجود دارد، اما به جز این موارد شاهد تغییرات اساسی نیستیم. تائوس ۲۰۲۵، پس از جتا با قیمت ۲۳۳۲۰ دلار، همچنان یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه فولکس ‌واگن در آمریکای شمالی باقی می‌ماند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart