بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان اتوکالا Autokala

بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان

همزمان با آغاز عرضه خودرو میتسوبیشی اوتلندر 2023 در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان فرصتی را مهیا کرده تا علاقه مندان به این کراس اوور ژاپنی، امکان بازدید حضوری از این خودرو را پیش از ثبت نام داشته باشند. بر این اساس علاقه مندان می توانند امروز پنجشنبه 3 آبان ماه 1403 از ساعت 12 الی 19 با مراجعه به این نمایندگی واقع در سعادت آباد تهران، از نزدیک با قابلیت ها و ویژگی های این محصول جدید آشنا شوند. همچنین علاوه بر این مراسم، میتسوبیشی اوتلندر توسط نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان، روز جمعه 4 آبان ماه 1403 از ساعت 11 الی 23 در مرکز تجاری اپال واقع سعادت آباد تهران به نمایش عمومی در خواهد آمد. از علاقه مندان دعوت می شود جهت بازدید حضوری از این خودرو، در ساعات مشخص شده به نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان و کارشو این نمایندگی در مرکز تجاری اوپال مراجعه نمایند. این اقدام نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان در راستای مشتری مداری و ادای احترام به حقوق مشتریان جهت آشنایی با محصول تازه وارد پیش از انجام فرآیند پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی است.

بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان اتوکالا Autokalaبازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر

پیش ثبت نام خودرو میتسوبیشی اوتلندر

گفتنی است عموم افراد واجد شرایط می توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های منتخب تا تاریخ 05/08/1403 و انجام سایر امور مرتبط بر اساس اطلاعیه مذکور اقدام و نسبت به ثبت درخواست و انجام فرآیند پیش ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 02/08/1403 لغایت پایان روز دو شنبه مورخ 07/08/1403 به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایتwww.ir.saleauto اقدام نمایند. شایان ذکر است در این طرح میتسوبیشی اوتلندر با مدل ۲۰۲۳ و با نسخه H-LINE با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه خواهد شد. همچنین جریمه دیرکرد تحویل این خودرو ۱۲ درصد سالانه محاسبه خواهد شد.

بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان اتوکالا Autokalaفضای داخلی میتسوبیشی اوتلندر 2023

بررسی مشخصات و ویژگی های میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر 2023 عرضه شده توسط شرکت آرین موتور پویا برای تامین نیروی پیشران خودرو از یک سیستم هیبریدی خفیف بهره می گیرد که متشکل از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر چهار سیلندر با توان تولید نیرویی معادل 160 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور و یک موتور الکتریکی است. نیروی تولید شده این مجموعه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی 8 سرعته به چرخ های خودرو منتقل می شود. بهره‌مندی از این مجموعه فنی باعث شده تا این کراس اوور ظرف مدت 10 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن به لطف سیستم هیبریدی خفیف، حدود 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای یک کراس اوور با این ابعاد و کلاس بدنه، عدد بسیار قابل توجهی به نظر می رسد.

بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان اتوکالا Autokalaنمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان

در زمینه ایمنی، اوتلندر 2023 مجهز به شش کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش است. همچنین امکانات پیشرفته‌ای نظیر رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب در این خودرو تعبیه شده است.

از نظر امکانات رفاهی، میتسوبیشی اوتلندر 2023 دارای صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال، حالت‌های مختلف رانندگی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سنسورهای پارک، گرمکن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی و نمایشگر اطلاعات جلوی راننده (هدآپ دیسپلی) است.

بازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان اتوکالا Autokalaبازدید حضوری خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان

نمایندگی های تلاش خودرو ایرانیان

از علاقه مندان دعوت می شود جهت بازدید حضوری از این خودرو، روز پنجشنبه از ساعت 12 الی 19 به نمایندگی 1003 تلاش خودرو ایرانیان در تهران واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو، ضلع جنوب غربی، پلاک 60 و یا روز جمعه به کارشو این نمایندگی در مرکز تجاری اپال مراجعه نمایند. همچنین جهت دریافت خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس حاصل نمایند. علاوه بر این علاقه‌مندان در شهر تبریز می‌توانند ضمن مراجعه حضوری به نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان واقع در تبریز، ولیعصر، فلکه بزرگ بسمت مسجد الصادق، با شماره تلفن ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ داخلی‌های ۲۸۰ و ۲۸۱ تماس حاصل نمایند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart