پیکاپ چری معرفی شد، نسخه پلاگین هیبریدی و برقی در بازار جهانی + عکس اتوکالا Autokala

پیکاپ چری معرفی شد، نسخه پلاگین هیبریدی و برقی در بازار جهانی + عکس

پیکاپ جدید چری در یک رویداد تبلیغاتی مشاهده شده است. این پیکاپ با نام داخلی KP11 شناخته می‌شود، اما هنوز نام رسمی مدل اعلام نشده است. گفته می‌شود که این پیکاپ با انواع پیشرانه‌ها از جمله بنزینی، پلاگین هیبریدی (PHEV) و خودروی برقی افزوده شده (EREV) عرضه خواهد شد.

در نمای جلویی، این پیکاپ دارای جلوپنجره‌ای بزرگ و برجسته است که نام چری به صورت درشت بر روی آن حک شده است. چراغ‌های جلوی آن به صورت دو بخشی طراحی شده‌اند که چراغ‌های روشنایی روز (DRL) در قسمت بالایی قرار دارند و شامل دو چراغ L شکل هستند. در بخش گلگیر نیز یک صفحه محافظ نقره‌ای رنگ دیده می‌شود.

طراحی این پیکاپ دو کابین است و از دستگیره‌های در سنتی استفاده شده است. همچنین، پوشش سیاه‌رنگ در اطراف بدنه خودرو به چشم می‌خورد. نسخه‌ای که در این رویداد مشاهده شده، دارای یک سقف سخت در قسمت بار بود که یک سایبان شبیه به چادر کمپینگ قابل باز شدن نیز به آن متصل بود.

پیکاپ چری معرفی شد، نسخه پلاگین هیبریدی و برقی در بازار جهانی + عکس اتوکالا Autokalaنمای جلویی پیکاپ چری

نکته قابل توجه در طراحی عقب این پیکاپ، چراغ‌های عقب آن است که به‌طور قابل‌توجهی از بدنه باربند خودرو بیرون زده و بسیار عمیق‌تر از حد انتظار به نظر می‌رسند. همچنین یک رکاب کناری و یک پله در پایین باربند خودرو وجود دارد. درب صندوق عقب نیز نام چری را به صورت درشت بر روی خود دارد.

گمان می‌رود که این پیکاپ چری از نظر ابعاد مشابه فورد رنجر باشد. اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که نسخه بنزینی آن ممکن است از یک موتور 2.4 لیتری استفاده کند. همچنین ادعا می‌شود که نسخه پلاگین هیبرید (PHEV) یا EREV نیز وجود خواهد داشت که احتمالاً از یکی از نسخه‌های سیستم «Kunpeng» چری استفاده خواهد کرد.

پیکاپ چری معرفی شد، نسخه پلاگین هیبریدی و برقی در بازار جهانی + عکس اتوکالا Autokalaنمای عقب پیکاپ چری

گزارش شده که چری سال گذشته با شرکت ZX Auto (ژونگ‌زینگ) برای توسعه یک پیکاپ همکاری کرده است. احتمال می‌رود که KP11 بر پایه مدل ZX Weishi 1986 ساخته شده باشد که در سال 2021 عرضه شد. ZX Auto یک تولیدکننده کمتر شناخته‌شده چینی در زمینه پیکاپ است که در طول جنگ داخلی لیبی توانست شهرتی موقت به دست آورد؛ جایی که پیکاپ‌های این شرکت به خودروهای نظامی مجهز به سلاح‌های سنگین تبدیل شدند.

این پیکاپ احتمالاً ابتدا در بازارهای بین‌المللی معرفی خواهد شد، همان‌طور که پیکاپ BYD Shark نیز به این شکل وارد بازار شد. پیش‌بینی می‌شود که فروش این پیکاپ از سال 2025 آغاز شود.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart