مقایسه جک K7 با دیگنیتی

www.Autokala.com

جک K7 جدیدترین و لوکس ترین محصول کرمان موتور در بازار ایران خواهد بود. در روزهایی که بازار خودروی ایران کاملا در محاصره چینی‌ها قرار گرفته و هر از چندی محصولاتی با نام‌های عجیب و ناشناخته و مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری و گیربکس CVT معرفی می‌شوند، خودروساز دولتی چینی‌ها نیز از قافله عقب نمانده است. به بیانی دیگر، پس از موفقیت جک S5 در بازار ایران، کرمان موتور این بار قصد تجربه اتفاقی مشابه با جک K7 را در سر دارد. 

 

اغراق یکی از فاکتورهای طراحی در بسیاری از محصولات چینی به شمار می‌رود، اما این فاکتور درباره جک K7 صدق نمی‌کند، زیرا در طراحی کراس اوور تازه وارد بازار ایران، اصول طراحی مدرن غربی به چشم می‌خورد و باید گفت نقاط قوت آن نیز از همین جا آغاز می‌شود. جک K7 بر اساس زبان طراحی جدید کمپانی ساخته شده و باید گفت چهره‌ی ساده ام خاصی دارد که ممکن است مورد پسند عامه مشتریان ایرانی نباشد. 

 

اما الگوهای مدرن تنها برای طراحی خارجی جک K7 به کار نرفته‌اند، زیرا در طراحی داخل کابین کراس اوور چینی نیز اولویت مهندسان تغییری نداشته است؛ طراحی یکدست داشبورد، سر دنده کوچک، کیلومترشمار دیجیتالی، نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعات سرگرمی و استفاده حداقلی از کلیدهای کنترلی فیزیکی از جمله بارزترین نشانه‌های سبک طراحی به‌روز کابین جک K7 هستند. علاوه بر طراحی، کیفیت ساخت و ادوات کابین جک K7 نیز در سطح مناسب و قابل قبولی ارزیابی می‌شود. 

 

برای مشتریان ایرانی، همواره لیست تجهیزات رفاهی بلند بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کراس اوور چینی محسوب می‌شود و جک K7 نیز با امکاناتی نظیر سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, ESC, HAS, EBP, CDP، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه‌های مجزا برای صندلی‌های عقب، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، سانروف پانوراما، هشدار برخورد از جلو، هشدار حرکت بین خطوط، اتو پارک، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی اینفینیتی و بسیاری دیگر، خریداران خود را راضی خواهد کرد. 

 

جک K7 در بازار بومی با دو پیشرانه ۱.۵ و ۲ لیتری عرضه می‌شود که کرمان موتور نسخه ۱.۵ لیتری را برای بازار ایران در نظر گرفته است. این پیشرانه ۴ سیلندر توربو قادر است ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه در اختیار راننده قرار دهد. عملکرد مجموعه پیشرانه جک K7 کاملا راضی کننده است و رقبای کراس اوور چینی را به چالش خواهد کشید.

www.Autokala.com

Source link

خانه
0 سبد خرید
enemad-logo