6036750 800X419 - شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

www.Autokala.com

امیرمسعود عابدین_ Lingxi یک نام تجاری خودروهای انرژی جدید تحت جوینت ونچر دانگ فنگ و هوندا است که در سپتامبر ۲۰۲۳ تأسیس شد. Lingxi L اولین خودروی الکتریکی تحت این برند است. پیش از این، دانگ فنگ-هوندا اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۵، نسبت مدل‌های برقی آن به بیش از ۵۰ درصد خواهد رسید و پس از سال ۲۰۲۷ دیگر خودروهای جدید بنزینی را روانه بازار نخواهد کرد.

6036747 - شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

به‌طورکلی، Lingxi L از طراحی بدنه دو رنگ برخوردار است که دارای یک نمای جلویی بسته و یک نوار نور LED عمودی در قاب جلویی است که به لوگوی برند و همچنین نوار نور افقی متصل می‌شود و چهره آن را بسیار خاص می‌کند.

6036746 - شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

طراحی نمای عقب فوق‌العاده خاص و جدید است و از چراغ‌های متصل با خطوط تندوتیز بهره می‌برد. دیگر عناصر طراحی قابل‌توجه شامل دستگیره مخفی درب و آینه‌های خارجی دیجیتال است.

Lingxi L دارای ابعاد ۴۸۳۰/۱۸۴۵/۱۵۰۳ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۳۱ میلی‌متر است. این خودرو روی رینگ‌های ۱۹ اینچی پنج پره می‌ایستد.

6036748 - شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

به گزارش خبرآنلاین، کابین خودرو دارای یک فرمان دایره‌ای عادی و پنج صفحه‌نمایش است که شامل یک صفحه‌نمایش کیلومتر شمار، یک صفحه‌نمایش مرکزی، یک صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی سرنشین شاگرد و دو نمایشگر دیجیتال برای هر دو آینه خارجی است. علاوه بر این، یک هدآپ دیسپلی وجود دارد که اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، ناوبری و علائم راهنمایی و رانندگی را ارائه می‌دهد. امکانات دیگر شامل ورود به خودرو با سیستم تشخیص چهره، نورپردازی محیطی، پارک خودکار و کروز کنترل تطبیقی است.

6036749 - شریک سابق ایران خودرو از خودروی پیشرفته خود با همکاری هوندا رونمایی کرد /عکس

تاکنون، MIIT چین فاش کرده است که Lingxi L به باتری ۵۹٫۲۲ کیلووات ساعتی لیتیومی مجهز شده است که برد ۵۲۰ کیلومتری (براساس CLTC) را فراهم می‌کند. پیش از این، نسخه تک موتور Lingxi L، مجهز به موتور الکتریکی ۲۱۴ اسب بخاری در جلو و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بود.

۲۲۷۳۲۲

www.Autokala.com
خانه
0 سبد خرید
enemad-logo