Thumbnail 43558 1714732207260 - زیباترین سدان چری رونمایی شد، فنگیون A9 با 1400 کیلومتر پیمایش + عکس

زیباترین سدان چری رونمایی شد، فنگیون A9 با 1400 کیلومتر پیمایش + عکس

www.Autokala.com

در نمایشگاه اخیر خودروی “فنگیون نایت”، اگرچه مدل های جدید دیگری غیر از فنگیون T9 به نمایش گذاشته نشدند و فقط برخی از طرح های خودروی جدید از طریق تصاویر پس زمینه ارائه شد، اما این رویداد چندین شگفتی نیز به همراه داشت. نخست، ویدیوی رونمایی فنگیون E06 ناگهان در صبح آن روز پخش شد. سپس در نمایشگاه خودروی پکن، نسخه تولیدی فنگیون A9 نیز رسماً رونمایی شد. به عنوان زیباترین مدل در چین، ظهور فنگیون A9 نشان می دهد که این خودروی جدید یک گام به تولید انبوه نزدیک تر شده است.

از نظر طراحی ظاهری، فنگیون A9 نیز از فرم صورت بسته استفاده می کند. کاپوت کمی شیب دار دارای چهار دنده برجسته طولی است که از ناحیه شیشه جلو تا لبه گروه نور امتداد می یابد. چراغ های جلو همچنان شکل تیز و مایل به سمت بالا دارند. در عین حال، گروه های نوری مجهز به نوارهای نوری عبوری هستند تا احساس روشنایی یکپارچه را ایجاد کنند. گریل مرکزی جلو دارای دنده های افقی فرورفته است و دو طرف محافظ جلو شکل مثلثی دارند. شیار هدایت هوای طولی و ورودی هوای کج در لب جلویی، صورتی پهن، صاف و پایین را تشکیل می دهند.

24729 1714732208822 - زیباترین سدان چری رونمایی شد، فنگیون A9 با 1400 کیلومتر پیمایش + عکسفنگیون T9

به عنوان یک سدان پرچمدار میان رده تا بزرگ، فنگیون A9 در کنار خود دارای طراحی فست بک است، در حالی که خط کمر خودرو شکل بدنه نسبتاً جامدی را حفظ می کند. ناحیه سقف دارای ساختار قوس شکل بال است و سقف در انتهای ستون B دارای امتداد شیب دار و روان است. لبه پنجره با لبه کروم پوشیده شده و یک گوشه تیز و ضخیم در گوشه پنجره عقب تشکیل شده است. ناحیه کمر از دنده های عرضی برای ایجاد احساس برش در قسمت درب استفاده می کند. در عین حال، یک طراحی جانبی موازی نیز در بالای گلگیر وجود دارد و یک دوربین نمای عقب در ناحیه گلگیر جلو قرار دارد که نشان می دهد مدل های آینده خودرو نیز می توانند از نظر تشخیص شرایط جاده در کنار خودرو، کمک های رانندگی هوشمند سطح بالا ارائه دهند.

عقب خودرو از طراحی کلی پهن استفاده می کند. خطوط کناری به تدریج به سمت عقب امتداد می یابند تا یک ناحیه شانه پهن را شکل دهند و به تدریج با قسمت فوقانی درب صندوق یکپارچه می شوند. گوشه های کمی خمیده حالت دم اردک را ایجاد می کنند. بخش پایینی از ساختار چراغ عقب عبوری استفاده می کند و خطوط بیرونی گروه های نوری در دو طرف ضخیم تر شده اند. نوارهای نوری افقی و ساختار لایه ای داخلی، اثر نورپردازی را چندلایه می کند. ناحیه اطراف عقب دارای ساختار برآمده و گسترده شده بیرونی است، می توان چندین پیکربندی رادار را به وضوح دید که پیشرفته ترین پیکربندی سخت افزاری را در سطح ادراک حفظ می کند و بخش پایینی خودرو با قطعات مشکی پوشیده شده است.

66739 1714732209624 - زیباترین سدان چری رونمایی شد، فنگیون A9 با 1400 کیلومتر پیمایش + عکسراحی داخلی فنگیون A9

در نمایشگاه خودروی پکن، طراحی داخلی فنگیون A9 به بیرون از آن نشان داده نشد، اما بر اساس خودروی نمونه اولیه که قبلاً در نمایشگاه خودروی گوانگژو به نمایش درآمده بود، داخل این خودروی جدید نیز از چیدمان فناورانه و مینیمالیستی پیروی خواهد کرد. کنسول میانی دارای دو صفحه نمایش بزرگ معلق است و پایین فرمان طراحی صاف و ساختار دو شاخه دارد. ناحیه جلویی جعبه آرنج مجهز به دو جای لیوان و یک صفحه شارژر بی سیم موبایل است. ناحیه درب با روش باز شدن دکمه ای جایگزین شده که حس فناورانه زیادی به خودرو می بخشد. نوار نور محیطی داخلی می تواند فضایی گرم و راحت ایجاد کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد خودرو و موتور آن وجود ندارد، اما بر اساس اعلام رسمی، این خودروی جدید از عملکردهای کمکی سطح L3 پشتیبانی می کند که عملکرد رانندگی هوشمند آن را نسبت به مدل های مشابه فراتر می برد.

از نظر عملکرد، بر اساس بیانیه رسمی، این خودروی جدید مجهز به یک سیستم تعلیق پیشرفته با دوبل آرنج جلو و پنج لینک عقب خواهد بود. همچنین سیستم میرایی الکترومغناطیسی CDC نیز به صورت استاندارد خواهد بود که تجربه رانندگی نرم‌تری را برای رانندگان فراهم می‌کند. از نظر پارامترهای عملکردی، زمان شتاب این مدل از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به حدود ۵ ثانیه می‌رسد. در حالت خالص الکتریکی، برد کروز می‌تواند به ۲۰۰ کیلومتر برسد و برد ترکیبی تا ۱۴۰۰ کیلومتر است. این نشان می‌دهد که کل خودرو از سیستم نیروی هیبریدی با برد گسترده استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اگرچه برخی اطلاعات کلیدی افشا شده است، اما ما همچنان باید منتظر اعلام رسمی بیشتری در مورد جزئیات و ویژگی‌های این خودرو باشیم.

www.Autokala.com
خانه
31 سبد خرید
enemad-logo