اجاره پارکینگ در جنوب تهران/ تنها با ۲ میلیون تومان در ماه! اتوکالا Autokala

اجاره پارکینگ در جنوب تهران/ تنها با ۲ میلیون تومان در ماه!

در محله‌های جنوبی تهران، بازار جدیدی برای اجاره پارکینگ به وجود آمده که به تازگی رونق گرفته است. این بازار به واسطه تقاضای بالا از سوی ساکنانی شکل گرفته که ساختمان‌هایشان پارکینگ ندارند و برای یافتن فضایی جهت پارک خودرو خود، حاضر به پرداخت اجاره ماهانه هستند.

این بازار شامل مالکان واحدهای مسکونی دارای پارکینگ است که فضای پارکینگ خود را با دریافت مبلغی به ساکنان محله اجاره می‌دهند. در برخی از مناطق جنوبی تهران، کمبود فضای پارکینگ در ساختمان‌های قدیمی یا ساختمان‌هایی که پارکینگ کافی برای هر واحد در نظر نگرفته‌اند، به این روند دامن زده است.

در این مناطق، برخلاف شمال تهران که معمولاً اجاره پارکینگ به صورت غیررسمی و بدون ودیعه انجام می‌شود، برای اجاره پارکینگ هزینه اولیه‌ای نیز دریافت می‌شود. به عنوان مثال، در یک فایل ثبت شده در یکی از سایت‌های ملکی، پارکینگ ساختمانی در جنوب تهران با ۵ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه ۲ میلیون تومان برای قرارداد یک‌ساله عرضه شده است.

تقاضای بالا برای پارکینگ در این محله‌ها باعث شده تا این نوع اجاره‌ها به طور جدی در فضای مجازی و سایت‌های ملکی دیده شود و به شکل قراردادی و رسمی دنبال شود.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart