مکسوس استار آفرودی معرفی شد، رندر دیجیتالی پیکاپ جدید بازار ایران + عکس اتوکالا Autokala

مکسوس استار آفرودی معرفی شد، رندر دیجیتالی پیکاپ جدید بازار ایران + عکس

با توجه به کمبود شدید در بخش خودروهای SUV، بازار ایران با حمله پیکاپ‌ها مواجه شده است تا شاید بتوانند جای خای خودروهای تنومند و شاسی مستقل را پر کنند و خودرو پیکاپ مکسوس استار H یکی از جدیدترین این خانواده است و توسط شرکت تازه تاسیس شتابران خودرو قرار است به بازار ایران پا بگذارد.

طبیعت کشورمان به واسطه تنوع بالایی که در آن وجود دارد، یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می‌شود و سالانه عده زیادی از توریست ها و مسافران را به خود جذب می‌کند. یکی از انواع گردشگری که در سالیان اخیر مخصوصا بسیار پر رونق شده است تورهای آفرودی است که به صورت گروهی و انفرادی برگزار می‌شود و خودروهای آفرودی مجهز و توانمند، از لازمه های این تفریحات به حساب می‌آید و ما در خودروبانک به سراغ پیکاپ جدید شتابران خودرو رفتیم تا به صورت دیجیتالی و کامپیوتری هیجان آفرود را به آن تزریق کنیم.

پیکاپ مکسوس استار H به خودی خود چهره خشن و جذابی دارد و همین موضوع پتانسیل این خودرو را برای یک گریم سنگین آفرودی فراهم می‌کند و حاصل کار از همان ابتدا جذاب بنظر می‌رسد. چراغ‌های کشیده و اخمناک در کنار جلوپنجره بزرگ در بخش طراحی جلویی از خشونت این پیکاپ خبر می‌دهد و با اضافه کردن یک سپر فلزی خوش استایل و یک سینی طوسی رنگ، حالا خودرو چهره سنگی تری به خود می‌گیرد. حالا یک ابرویی پلاستیکی مشکی رنگ، تمام بخش جلویی درب موتور را محافظت می‌کند و یک هواکش دوقلو برای تهویه بهتر و خنک کردن موتور روی درب نصب شده و چهره خودرو را گردن کلفت‌تر کرده است.

روی سقف خودرو لایت بار، باربند و باکس‌های حمل اشیا قرار داده شده است و خودرو را مجهز نشان می‌دهد. آفتاب‌گیرهای مشکی رنگ روی شیشه ها قرار گرفته اند و شیشه‌های دودی نیز شرایط سرنشینان را در آفتاب شدید کویر و بیابان مطبوع‌تر می‌کند. جزئیات بدنه به قول معرف “بلک پکیج” یا همان مشکی مات شده‌اند و یک تم دارک و مخوف را به خودرو می‌دهند. در نمای جانبی تایرهای گل درست آفرودی از برند مطرح BF Goodrich با رینگ های 16 اینج رزگلد ترکیب عملکرد و زیبایی را در کنار هم دارند.

مجموعه از تجهیزات آفرودی نیز در بخش بار این پیکاپ جای گرفته است تا خودرو را برای شرایط اضطراری آماده نگهدارد. سپرخودرو نیز با یک پوشش محافظ سیاه رنگ و مات پوشانده شده است تا هم نمای زیبایی را ایجاد کند و هم اینکه از آسیب به این بخش حفاظت گردد.

مکسوس استار آفرودی معرفی شد، رندر دیجیتالی پیکاپ جدید بازار ایران + عکس اتوکالا Autokalaتوضیحات عکس

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ مکسوس استار H

در بخش فنی این خودرو به کمک یک موتور 2 لیتری توربوشارژ این پیکاپ با سیستم تزریق مستقیم سوخت و فناوری VGT (توربوشارژر با هندسه متغیر) عملکردی بهینه و مناسب در شرایط مختلف فراهم می‌آورد و توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن‌متر گشتاور را دارد، که از میانگین قدرت رقبای بازار ایران بالاتر است.

مکسوس استار H به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF مجهز است که نیروی موتور را به هر چهار چرخ منتقل کرده و در نتیجه، امکان حرکت راحت در مسیرهای ناهموار و جاده‌های آفرودی فراهم می‌شود. با طول 5.39 متر و فاصله محورهای 3.165 متر، این پیکاپ فضای داخلی گسترده‌ای دارد و ظرفیت حمل بار مناسبی را نیز ارائه می‌کند. سیستم انتخاب حالت رانندگی (سبک و سنگین) و قفل دیفرانسیل عقب، عملکرد آن را در شرایط سخت و مسیرهای دشوار تقویت می‌کند.

ایمنی این خودرو نیز از نکات برجسته آن است. مکسوس استار H با 5 ستاره ایمنی در تست ANCAP، به امکانات ایمنی و کمک‌راننده‌ای مانند ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمک حرکت در سربالایی و کنترل فرود از شیب مجهز شده است. در کنار این ویژگی‌ها، امکاناتی همچون رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه کنترل و ایمنی بیشتر را در مسیرهای ناهموار و آفرود تضمین می‌کنند.

در نهایت، مکسوس استار H با پیشرانه توانمند و امکانات مدرن، گزینه‌ای مناسب و کارآمد برای مسیرهای سخت و شرایط آب و هوایی دشوار محسوب می‌شود و در صورت تجهیز آن به امکانات آفرودی می‌تواند گزینه مناسبی برای آفرودهای نیمه سنگین باشد.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart