تداوم جتا با عرضه مدل جدید توسط ماموت خودرو  اتوکالا Autokala

تداوم جتا با عرضه مدل جدید توسط ماموت خودرو 

نیو جتا وارد سامانه شد

با آغاز ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، خودروهای نیو جتا VS5 و VS7 در این سامانه جهت عرضه به مشتریان قرار گرفتند. 

تداوم جتا با عرضه مدل جدید توسط ماموت خودرو به گزارش خودروکار –  جتا، برند زیرمجموعه فولکس‌واگن و حاصل همکاری آلمانی‌ها با گروه FAW، محصولات خود را با تغییرات ظاهری جدید عرضه کرده و ماموت خودرو نیز این مدل‌های جدید را برای عرضه به بازار کشور در نظر گرفته است. 

نسخه جدید جتا که با نام New Jetta وارد بازار شده، در نمای ظاهری تغییرات مهمی نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده و نمای جلو با تغییر کامل جلوپنجره و سپر، تاکید بیشتری بر روی کاراکتر Y Shape برند جتا دارد. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، رادار تشخیص برخورد از جلو با ترمز اضطراری فعال، سیستم ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک دونقطه‌ای، سیستم کنترل هرز گردی ASR، کنترل پایداری ESP، سنسور نور و باران و نمایشگر مالتی مدیا ۱۰ اینچی با دوربین ۳۶۰ اشاره کرد.

 موتور 1.4 لیتری توربوشارژ فولکس واگن با قدرتی معادل ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر در ترکیب با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت آیسین، قلب تپنده محصولات جتا را شکل داده است که در کنار پلتفرم MQB فولکس واگن، سبک سواری متفاوت و اروپایی نیو جتا را به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که ماموت خودرو با سابقه ارائه خدمات تخصصی و تامین قطعات محصولات فولکس واگن، نیوجتا را با گارانتی سه ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری و خدمات سرویس دوره‌ای رایگان عرضه کرده است.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره سراسری ۱۶۶۰ تماس حاصل نموده و یا به سایت شرکت ماموت خودرو به آدرس https://mammutkhodro.com/ مراجعه نمایند.

↙️ادامه مطلب

Home
Shop
Sidebar
0 Cart