Thumbnail 45875 Dsc00079 1 1 - نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد

نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد

www.Autokala.com

نهمین دوره آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور به مدت سه روز در مرکز آموزش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، این آزمون با هدف ارزیابی و بهبود مهارت‌های فنی کارکنان نمایندگی‌ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، از ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در مرکز آموزش کرمان موتور برگزار گردید.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو که مسئول توزیع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور است، در این دوره با هدف بررسی کارایی آموزش‌های قبلی و برنامه‌ریزی برای دوره‌های آموزشی آینده، به شناسایی و بهبود نقاط ضعف در مهارت‌های کارکنان نمایندگی‌ها پرداخت.

در این آزمون ۸۴۳ نفر از ۱۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در مشاغلی همچون کارشناس فنی، کارشناس پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار، امدادگر، پذیرشگر و انباردار شرکت کردند.

96774 WhatsApp Image 2024 05 25 at 11.45.22 AM (2) - نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شدنهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد
www.Autokala.com
خانه
0 سبد خرید
enemad-logo