Thumbnail 86183 744X0 1 Autohomecar  Chtlygx30 Maksfsaarhxynplck381 - عملکرد عالی شرکت چانگان در فروش خودروهای با انرژی پاک و برقی در چین

عملکرد عالی شرکت چانگان در فروش خودروهای با انرژی پاک و برقی در چین

www.Autokala.com

احتمالا نام چانگان اولین نامی نیست که به ذهن مردم می آید وقتی صحبت از خودروهای الکتریکی چینی می شود. اما آمار فروش خودروهای الکتریکی این شرکت در ماه آوریل نشان می دهد که چانگان ممکن است یک برند قابل توجه باشد. فروش در میان برندهای مختلف چانگان به 51,700 دستگاه رسید که افزایشی 129 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. همچنین برند آواتر که احتمالا در این آمار لحاظ نشده، 5,247 دستگاه فروخت که 226 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است. این رقم، مجموع فروش چانگان در سال جاری را تا کنون به 180,500 دستگاه می رساند که 68 درصد رشد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته را نشان می دهد.

به نظر می رسد هر دو برند چی یوان (نوو) و دیپال چانگان عملکرد خوبی داشته اند. در ماه آوریل، به ترتیب 11,833 و 12,744 دستگاه از این دو برند به فروش رسیده است.

فروش برند چی یوان (نوو) در حال حاضر بین سه مدل A07، A05 و Q05 تقسیم شده است که همگی خودروهای پلاگین هیبریدی هستند و از موتور 1.5 لیتری بلو وِیل و سیستم هیبریدی آن استفاده می کنند. نوو نام انگلیسی برند چی یوان است. علاوه بر این، اولین خودروی کاملا الکتریکی این برند با نام E07 که تلفیقی از یک پیکاپ و یک شاسی بلند است، در نمایشگاه خودروی پکن عرضه شد.

از سوی دیگر، فروش برند دیپال بین دو مدل سدان SL03 و شاسی بلند S7 تقسیم شده است. هر دو این مدل ها در نسخه های کاملا الکتریکی یا پلاگین هیبرید در دسترس هستند. در نمایشگاه خودروی پکن اعلام شد که مدل سوم این برند با نام G318 که یک شاسی بلند آفرود است، در ماه می عرضه و از ماه ژوئن تحویل آن آغاز می شود.

بسیاری از شما متوجه خواهید شد که مجموع فروش این دو برند با رقم 51,700 دستگاه در ماه آوریل همخوانی ندارد. مابقی فروش مربوط به سایر مدل های خودروهای چانگان مانند خودروی الکتریکی کوچک چانگان لومین و پلاگین هیبرید چانگان یونی-زد است.

اگرچه چانگان بزرگترین شریک در برند آواتر است، اما سهم مالکیت آن تنها 41 درصد است و از این رو مشخص نیست که آیا فروش 5,247 دستگاهی این برند در آمار فروش خودروهای الکتریکی چانگان لحاظ شده یا خیر. اما رشد 226 درصدی نسبت به سال گذشته بسیار امیدوارکننده است و با توجه به مدل های جدید آتی و گسترش فعالیت در بازارهای جهانی، احتمالا رشد آن ادامه خواهد یافت.

www.Autokala.com

Source link

خانه
36 سبد خرید
enemad-logo