Peugeot Pars - شرایط فروش فوری پژو پارس Elx با تحویل 45 روزه + قیمت جدید

شرایط فروش فوری پژو پارس ELX با تحویل 45 روزه + قیمت جدید

www.Autokala.com

شرکت ایران خودرو بخش‌نامه طرح جدید خود را برای خرید خودرو پژو پارس منتشر کرد. این طرح فروش در نیمه دوم اردیبهشت اعلام شده است که در ادامه جزئیات آن را خواهید خواند.

ایران خودرو بخش‌نامه جدیدترین طرح فروش خود را منتشر کرد. با توجه به اینکه تولید خودرو پژو پارس توسط این شرکت تا پایان بهار سال جاری ادامه‌دار خواهد بود، شرایط انتخاب طرح و واریز وجه خرید بخشی از خریداران خودرو پارس XU7P، بر اساس اولویت ثبت‌نام کردن آن‌ها به شرح زیر است. قابل توجه است که موعد تحویل برای متقاضیان خودرو پارس ایران خودرو، «45 روز» اعلام شده است.

pars iran khordo - شرایط فروش فوری پژو پارس ELX با تحویل 45 روزه + قیمت جدیدpars iran khordo - شرایط فروش فوری پژو پارس ELX با تحویل 45 روزه + قیمت جدید
متقاضیان می‌توانند طی 10 روز، در خصوص انتخاب و واریز وجه خرید خود اقدام کنند. این شرایط و جزئیات از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان و واجدین شرایط اولویت بخش‌نامه اطلاع داده شده است. قابل توجه است که همه شرایط عمومی و اختصاصی عنوان‌شده در بخش‌نامه در خصوص اولویت سامانه یکپارچه فروش (متقاضیان عادی)، برای متقاضیان این بخش‌نامه نیز لازم‌الاجراست.

اگر قصد دارید شرایط نقد و اقساط را انتخاب کنید، در هنگام ثبت نام و سپس واریز، هزینه ترهین را به مبلغ 4.400.000 هزار تومان به عنوان وجه پیش پرداخت، پرداخت کنید. هزینه فک رهن بعد از پایان اقساط خریدار و پیش از خروج از رهن دریافت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت فروش شرکت ایران خودرو سر بزنید.

www.Autokala.com

Source link

خانه
20 سبد خرید
enemad-logo