Thumbnail 74263 20240413 113715 - خرید و فروش و ارائه خدمات پس فروش به خودروهای وارداتی تویوتا توسط شرکت ماهان صنعت پارس

خرید و فروش و ارائه خدمات پس فروش به خودروهای وارداتی تویوتا توسط شرکت ماهان صنعت پارس

www.Autokala.com

شرکت ماهان صنعت پارس نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران با بیش از 40 شعبه فعال در سراسر کشور، ضمن خرید و فروش خودروهای وارداتی تویوتا نظیر تویوتا لوین بنزینی و هیبریدی، آماده ارائه خدمات پس از فروش به تمامی این خودروهاست.

تمامی دارندگان خودروهای وارداتی جدید تویوتا و علاقه‌مندان به این برند با اصالت ژاپنی، چنانچه قصد خرید و یا فروش این خودروها را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی تویوتا از خدمات نوین و متمایز این مجموعه بهره‌مند شوند. شایان ذکر است فرآیند کارشناسی بدنه تمامی خودروهای وارداتی تویوتا در نمایندگی مرکزی کاملا رایگان بوده و کارشناسی فنی خودرو به درخواست خریدار قابل انجام خواهد بود.

همچنین با توجه به قرارداد مشترک شرکت ماهان صنعت (نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران) و سایر شرکت‌های واردکننده تویوتا در ایران نظیر شرکت برساوش که گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر را برای محصولات خود درنظر گرفته، دارندگان خودروهای وارداتی تویوتا می‌توانند جهت انجام خدمات گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای به هر یک از 40 شعبه فعال در سراسر کشور مراجعه نمایند و از خدمات استاندارد این مجموعه برخوردار شوند.

95436 20240413 114925 - خرید و فروش و ارائه خدمات پس فروش به خودروهای وارداتی تویوتا توسط شرکت ماهان صنعت پارستویوتا لوین وارداتی

ویژگی‌های فنی تویوتا لوین وارداتی

تویوتا لوین سدانی سایز متوسط است که به لحاظ ساختاری شباهت بسیار زیادی به تویوتا کرولا دارد. لوین حاص همکاری مشترک کمپانی تویوتا با شرکای چینی خود از جمله GAC و FAW است. ساختار کلی و پلتفرم این خودرو کاملا مشابه با تویوتا کرولاست. بنابراین با نگاهی به پیشینه تاریخی کرولا می‌توان به اصالت و اعتبار این برند و محصول پی برد. کرولا نامی آشناست که تقریبا نزدیک به 6 دهه روی خط تولید این شرکت قرار دارد. اکنون با شروع دور جدید واردات خودرو به کشور، شاهد ورود نسل جدید تویوتا لوین در دو نسخه بنزینی و هیبریدی هستیم که علاوه‌بر چهره خاص و منحصربفردی که دارد، امکانات رفاهی و ایمنی متعددی را ارائه می‌کند.

تویوتا لوین هیبریدی همچون بسیاری از خودروهای هیبریدی تویوتا نیروی پیشران خود را از ترکیب دو موتور درونسوز بنزینی و الکتریکی تامین می‌کند. موتور بنزینی این خودرو از نوع چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.8 لیتری است که به همراه موتور الکتریکی توانایی تولید نیرویی معادل 140 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه را دارد. شایان ذکر است پیشرانه 1.8 لیتری این خودرو دقیقا مشابه با پیشرانه به کار رفته در تویوتا پریوس است که به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی هیبریدی در جهان شناخته می‌شود.

نیرو تولید شده توسط قوای محرکه به وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک10 سرعته E-CVT به چرخ‌های‌ جلو انتقال می‌یابد. لازم به ذکر است جعبه‌دنده هوشمند این خودرو قابلیت بازیابی انرژی از طریق شتاب منفی را داراست که این موضوع می‌تواند در مصرف سوخت و انرژی بسیار موثر باشد.

از طرفی تویوتا لوین نسخه بنزینی از یک پیشرانه کم حجم اما با راندمان بالا و مصرف سوخت مناسب بهره می‌گیرد. نیروی پیشران این خودرو از یک موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر تامین می‌شود که توانایی تولید حداکثر توان 116 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر را دارد. توربوشارژر نصب شده روی تویوتا لوین از نوع هوا به آب (Air to Water) است که قدرت بیشتری برای خنک ماندن در بلند مدت دارد. نیروی تولید شده توسط موتور به کمک یک جعبه‌دنده اتوماتیک S-CVT با قابلیت شبیه‌سازی 10 سرعته به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد.

13899 20240413 194322 823 - خرید و فروش و ارائه خدمات پس فروش به خودروهای وارداتی تویوتا توسط شرکت ماهان صنعت پارسفضای داخلی تویوتا لوین هیبریدی

امکانات رفاهی و آپشن‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودروهای تویوتا لوین بنزینی و هیبریدی، کیفیت بالای متریال مصرفی است که به خوبی اصالت ژاپنی این محصول را نمایان می‌کند. از طرفی امکانات رفاهی و ایمنی متعددی که این خودروها دارا هستند، سبب شده تا در مقایسه با سایر خودروهای وارداتی در جایگاه بالاتری قرار بگیرند. به عنوان مثال می‌توان به مواردی از قبیل سیستم هوشمند کیلس و دکمه استارت، سیستم صوتی پریمیوم با چهار عدد بلندگو، نمایشگر مولتی‌مدیا لمسی 9 اینچی، درگاه شارژ C-USB جلو و عقب، اتصال بلوتوث برای سیستم صوتی و تماس، سیستم تهویه دستی، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، فیلتر هوای کابین خودرو با استاندارد 95CN، صفحه کیلومتر آنالوگ با صفحه دیجیتال ۴.۲ اینچ، فرمان چند منظوره با کلیدهای کنترلی یکپارچه، فرمان با تنظیم دستی در چهار جهت، سانروف برقی با سیستم Pinch-Anti و آفتابگیر کشویی، چراغ مطالعه برای صندلی‌های جلو و عقب، ۵ صندلی با روکش پارچه‌ای، صندلی راننده با تنظیم دستی ۶ جهته و صندلی سرنشین جلو با تنظیم دستی ۴ جهته، از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توان به آن اشاره داشت.

از تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به مواردی از قبیل ایربگ دو مرحله‌ای فرمان، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایر TPMS، ایربگ داشبورد سرنشین جلو، ایربگ ستون‌های جلو، ایربگ ستون‌های کناری، ایربگ پرده‌ای، ایربگ زانو و صندلی راننده، سیستم کنترل پایداری VSC، سیستم کنترل لغزشTRC ، سیستم کنترل حرکت در سطح شیبدار HAC، سیستم کمک ترمز BA، سیستم حفاظتی ضد مانع پنجره‌ها و سانروف (Pinch-Anti)، سیستم اتصال صندلی کودک (ISOFIX)، سیستم ضد سرفت ایموبیالیزر، سیستم ترمز ABS با EBD سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیک و ترمز پارک برقی EPB اشاره کرد. سیستم‌های کمک رانندگی پیشرفته‌ای چون مجموعه سیستم‌های ایمنی و کمک راننده Toyota Safety Sense، سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد از جلو PCS (با تشخیص عابر پیاده)، سیستم رادار کروز کنترل دینامیکی (Full-Speed Range DRCC)، سیستم رادار هشدار خروج از خط LDA، سیستم رادار بین خطوط LTA، سیستم کنترل نور بالای خودکار با تشخیص خودرو از روبرو AHB ودوربین دنده عقب در این خودرو مشاهده می‌شود.

18610 25415515 6151 - خرید و فروش و ارائه خدمات پس فروش به خودروهای وارداتی تویوتا توسط شرکت ماهان صنعت پارستویوتا لوین هیبریدی

راه‌های ارتباطی با نمایندگی مرکزی تویوتا

در انتها از علاقه‌مندان و دارندگان خودروهای وارداتی تویوتا دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی، با شماره تلفن‌های ۷۲۶۳-۰۲۱ و ۷۳۴۵۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس ابتدای خیابان دماوند، بین سازمان آب و سه راه اتحاد شماره 27 مراجعه فرمایند.

www.Autokala.com
خانه
14 سبد خرید
enemad-logo