Online Fuel Order 800X405 - قیمت سرسام‌آور بنزین آنلاین/لیتری ۷ هزار تومان!

قیمت سرسام‌آور بنزین آنلاین/لیتری ۷ هزار تومان!

www.Autokala.com

بنزین آنلاین یکی از جدیدترین نوآوری‌های حوزه خودرو در سال‌های اخیر است که اگر در راه مانده باشید یا آنچنان حوصله مراجعه به پمپ بنزین را در خود پیدا نکنید، به دردتان خواهد خورد. البته مسئله‌ای که این روزها نقل محافل شده است، قیمت سرسام‌آور بنزین آنلاین است.

شما می‌توانید به هر دلیلی، به پمپ بنزین مراجعه نکنید و از برخی شرکت‌ها، به صورت آنلاین، بنزین سفارش دهید تا آن‌ها برایتان سوخت را ارسال کنند. هرچند این خدمت در نگاه اول تسهیل‌گر و کارگشا به نظر می‌رسد، اما قیمت بالای در نظر گرفته شده برای آن، این نکته را زیر سوال می‌برد.
fuel price - قیمت سرسام‌آور بنزین آنلاین/لیتری ۷ هزار تومان!fuel price - قیمت سرسام‌آور بنزین آنلاین/لیتری ۷ هزار تومان!
طبق تصویر بالا، قیمت 10 لیتر بنزین به علاوه هزینه حمل‌ونقل آن، 69 هزار تومان درج شده است؛ یعنی هر لیتر بنزین سفارشی، حدودا 7 هزار تومان. البته گفته شده است که قیمت‌های بنزین آنلاین بر اساس میزان سفارش توسط کاربر، تا حدودی کم می‌شود و 100 لیتر بنزین، با قیمت 349 هزار تومان به مشتری ارائه خواهد شد. درواقع با سفارش میزان بیشتر، قیمت آن حدودا نصف خواهد شد. حالا سوال اصلی‌ای که وجود دارد این است این نوع تعیین نرخ برای بنزین آنلاین از کجا می‌آید و بر چه اساس صورت گرفته است.

آیا شما تجربه سفارش بنزین آنلاین را دارید؟ از قیمت‌ها و نحوه ارائه خدمات راضی بوده‌اید؟

www.Autokala.com

Source link

خانه
6 سبد خرید
enemad-logo