Tara 800X534 - روسیه کدام خودروهای ایرانی را می‌خرد؟

روسیه کدام خودروهای ایرانی را می‌خرد؟

www.Autokala.com

ایران خودرو برنامه دارد با صادرات دو خودرو تارا و ری‌را به روسیه، گامی بلند در راستای توسعه بازارهای صادراتی خود بردارد.

امیرعباس فرنودی، معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران خودرو با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ارسال اولین محموله قطعات مربوط به خدمات پس از فروش به روسیه خبر داد. وی همچنین از اخذِ در حال انجام استانداردهای لازم برای تارا و سایر خودروهای صادراتی به روسیه سخن گفت. فرنودی این سری از صادرات به کشور روسیه را گامی مهم و کلیدی برای توسعه بازارهای خارجی خود عنوان کرد.

معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران خودرو در خصوص فرآیندها و تصمیمات گرفته‌شده برای این صادرات گفت: «تارا که در بازار داخلی با استقبال خوبی روبه‌رو شده، به عنوان اولین محصول صادراتی به روسیه در نظر گرفته شده است. ری‌را نیز پس از عرضه داخلی در نیمه دوم سال جاری، راهی بازار روسیه خواهد شد.»

فرنودی با تاکید بر سودآوری صادرات، از برنامه‌های این گروه صنعتی برای حفظ حاشیه سود در فروش‌های صادراتی خبر داد. وی استرداد حقوق و عوارض گمرکی، جوایز صادراتی، معافیت‌های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت را از جمله مزایای صادرات برشمرد. ایران خودرو سابقه صادرات قطعات ریخته‌گری و یدکی را در کارنامه خود دارد. به گفته فرنودی، تنوع‌بخشی به سبد صادراتی و ایجاد سیاستی یکپارچه در این زمینه از جمله برنامه‌های آتی این گروه صنعتی در حوزه خودرو است.

فرنودی همچنین با اشاره به مزیت‌های رقابتی ایران در تولید قطعات ریخته‌گری، از سودآوری قابل توجه این بخش در سال‌های گذشته خبر داد. وی افزود: قطعات یدکی نیز به طور مستمر در کنار خودرو صادر شده و حاشیه سود مناسبی را به همراه دارد. گروه‌های موتورسیکلت و قطعات غیر ریخته‌گری نیز به تازگی به سبد صادراتی ایران خودرو اضافه شده‌اند.

ایران خودرو مصمم است با صادرات تارا و ری‌را به روسیه، ضمن حضور در بازاری جدید، سودآوری صادراتی خود را نیز افزایش دهد.

www.Autokala.com

Source link

خانه
2 سبد خرید
enemad-logo