تولید با خدمت رسانی به مردم، محقق می شود 800X533 - جهش تولید با خدمت رسانی به مردم، محقق می شود

جهش تولید با خدمت رسانی به مردم، محقق می شود

مدیرعامل سایپایدک:

مدیرعامل سایپایدک گفت: جهش در خدمت رسانی به مردم، جهش تولید و افزایش سطح رضایتمندی را محقق می کند و در راستای تحقق شعار سال و برنامه‌های مدون گروه خودروسازی سایپا، شرایط خوبی را برای خدمت به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان فراهم می‌کنیم.

261484 466 - جهش تولید با خدمت رسانی به مردم، محقق می شودبه گزارش خودروکار، اردلان حسینی، با بیان این مطلب در جمع بسیجیان و فرماندهان بسیج شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با توجه به چالش‌های پیش روی صنعت خودرو، به کمک همه کارکنان در شرکت‌های گروه سایپا و زنجیره تامین، قطعا این مسیر دشوار را پشت سر خواهیم گذاشت.

 وی در ادامه به نقش تاثیرگذار بسیج در رشد تولید اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی همدلی، تلاش، کوشش و یکدلی که با تکیه بر این مفاهیم و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، می‌توانیم از مسیرهای دشوار و سختی‌های پیش رو به راحتی عبور کنیم.

 حسینی ادامه داد: سایپایدک نیز با بهره گیری از نیروهای فعال بسیج، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان حرکت خواهد کرد و به همین منظور، فعالیت‌های بسیج در جهت همدلی در سایپایدک توسعه می‌یابد و در راستای فعالیت های بهینه و اثرگذار رضایتمندی تلاش خواهیم کرد.

 مدیرعامل سایپایدک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این اقدام بجا و شایسته، مورد حمایت همه است و پاسخی بود به زیاده خواهی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی. قطعا هرگونه مزاحمتی برای ما، بی پاسخ نخواهد ماند و این اقتدار نظامی کشور، مسوولیت ما را در ارائه خدمت به مردم بیشتر می کند.

www.Autokala.com
خانه
0 سبد خرید
enemad-logo